torstai 14. tammikuuta 2016

Videoviikko, osa 2: Pallo hukassa...

Tuiskun tuumailuja:
Palloilu on se meijän ykkösurkkalaji,
niinkus hyvin tiiätte, kuamat.

Mulla on semmonen pallonettimistyyli,
että mä luatan tuuriin ja 
teen siksi laajoja ettimiskaaria pitkin pihaa.
Mulla on lisäks usein ajohaukku päällänsä.

Äippä sanoo mua höpsöks,
mut ei mua yhtään haittaa,
ku mä mialuusti ilostutan muita.
Oon tämmönen vekkuli luannoltani.

Mä suarastaan suasittelen,
että kannattaa hukata välillä pallo ja
pitää vaan hauskaa.



24 kommenttia:

  1. Tuota videota kun katsoo, niin musta kyllä tuntuu, että sä Tuisku tiesit tasan tarkkaan missä se pallo on. Kyllähän se sieltä tuoksui. Sä vaan teet tästä hommasta itsellesi paljon mukavampaa ja saat juoksennella kauemmin. Hyvin olet äippää huijannut jos se tosiaan miettii, ettet sä tiedä missä se pallo on....Mukavia talvipäiviä toivottelee Eka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eka, hih hih hii, sä huamasit, mut ei kerrota meijän äipälle.

      Poista
  2. Sammoo mieltä ku eelliset! Selevästi huomasit sen vuan kuha ällyytit äeppees :D Eehän siitä oes äepälles mittää illoo ollunna jos oesit het sen pallon ottanna!

    VastaaPoista
  3. Hehe, eikö vain ole hauskaa jekuttaa äippää?! Noin minäkin joskus teen, olen olevinani ihan tietämätön missä pallo luuraa. Mitä kivaa siinä olis, jos joka kerta heti syöksyis sen pallon löytämään? Loppuis leikki lyhyeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Párek, joo, toi jekuttaminen on iso ja mehevä palanen tota palloleikkiä.

      Poista
  4. Kivoja nämä teidän videot! Mekin voitais yrittää, ei olla ladattu kuin se yksi pätkä joskus kauan sitten. Mutta pallon "etsiminen" on kaikkein parasta. Ja kun äippä muka antaa ohjeita... Höpsö taitaa löytyä ihan jostain muualta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elvis ja Hugo, pankaas kuulkaa ottaen ja laittaen teistä vidis. Mä aina juksaan äippää, se on musta hauskaa. :)

      Poista
  5. Emännät pysyy iloisella päällä kun niitä vähän jekuttaa, tiesit kuitenkin missä se pallo on :)

    VastaaPoista
  6. Ehkä Tuisku yritti etsiä tuon yhden pallon lisäksi mahdollisia muita pihalle pudonneita palloja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lucy ja Roni, joo, välillä mä ettin myäs Myrskyn palloo. Mulle käy kaikki pallot. :D

      Poista
  7. Päämääränä ei ole tulos, vaan liike tietenkin. Ihmiset ovat niin yksinkertaisia. Välillä se käy ihan työstä, tuo palveluskunnan kouluttaminen. Ja saako siitä palkkaa. Ei saa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aatu Hauva ja Jiri, varsin ei saaha palkkaa, vaikka toi ihmisten kouluttaminen on iso urakka, ku harvon tulee tuloksia, ei ainaskaan nopeesti.

      Poista
  8. "Etsi kunnolla" - en kestä! Buahahhahahaa! :D

    Pikkasen haastavaa, vaikka siis TOSI ihanaa, on katsoa näitä teitin viteoita. Yksi nimeltämainitsematon pitkula haukkuu ja ULVOO sylissä ja toinen jääkarhujen sukulainen tökkii hermostuneena työpöydällä (tottakai koira voi vaellella työpöydällä..) seisten tietsikkaruutua. :D:D:D

    Muiskuja Tuiskulle sekä tietty myös Myrskylle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. annamari + Tytöt, kiva kuulla teistä pitkästä aikaa. Muiskusii!

      Niinpä, toi meijän äippä käy melko simppelillä koneistolla, joten hänen hauskuttamisensakin on helppua. Ai, teillä on kiss... eiku koira pöydällä! Tosi hiano homma.

      Poista
  9. =D =D =D
    Arttu oli pyörittämässä namipalloaan, kun laitoin videon päälle. Hetken se kuunteli, raahasi pallonsa makkariin ja oli ihan hiljaa, kunnes Nettimartta vaikeni. Sitten se tuli hirveellä vauhdilla mun luo tuomaan palloa =D =D =D
    Ryhdytkö meille virtuaaliseksi mäyrämartaksi, töitä olis ihan joka arkipäivä ;)

    Tuisku nauttii pallon etsimisestä ja pitää jännää yllä, ettei löydy liian nopeasti. Ja kun on lääniä, missä laukata, suotta nyt heti mennä löytämään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mai ja Arttu, hih hih, jos siinä kävi niin, että Artun korvat ei kestänny tota meijän äipän kimitystä. Hänellä on korkee ääni, vähän niiku semmosessa hiirikarkottimessa. Mäyrämartta! Ihan parasta aata.

      Jep, mä lähen aina ihan eri suuntaan, ku mihin pallo nakataan. Silleen kato jännenpää, äipälle.

      Poista
  10. Mainio video! Vaikkei tässä huushollissa palloista mitään ymmärretäkään :)

    VastaaPoista

Kiitti kommentista, kamu!