perjantai 8. toukokuuta 2020

Viiksitiainen

Wiima: Joo, meijän pihal oli monensorttista partatiaista,
eiku viiksitiaista.
Kyä mun persuskarvat ny lämmittää monen tintin pesää.


 Täs mä oon ennen muadonmuutosta...


...ja täs jälkeen.


Mä oon melkkis ku sileekarvanen mäyräveljeni Myrsky.
Mut se hyvä puali täs on,
ettei enää tartte hangata selkää mattoon,
meinaan ei kutise enää.
Haisenkin hyvälle, ku sain samalla samppoopesun.
Veikat kyl sano, et etti äkkii joku linnunkakka,
minkä kyl sitte illalla ettinkin, ja vähän tasotin tuaksuja.
Joo. 
Tämmöst meil, mimmost teil?



6 kommenttia:

  1. Kylläpä sitä nyt ollaan niin somana kesäturkissa että :) Mahtava keksintö pistee linnuille pesätarpeeta tuohon talj´rinkulaan!! Hyvin näkkyy kaappasa tekövän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iivari, joopa, kyä ny on kevyt olo kilhasta pallonperäs ku ei partakarvat vipata. :)

      Poista
  2. Kylläpä nyt on laadukkaat pesätarpeet tinteillä! :)
    Olette Myrskyn kanssa ihan samaa sävyä. Ihan niin kuin siskoja ja sen veli. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On on, totta toisen kerran, Lucy ja Roni. Kaikki villat meni jo. Sisko ja sen veli, melkkis ku äippä ja Ensku. ;)

      Poista
  3. Oho, kyllä vaan tuli oikea tyylilyyli Wiimasta! Niinhän karkeakarvaisen tuleekin näyttää vähän matkan päästä sileäkarvaiselta. Sanovat asiantuntijat.

    VastaaPoista

Kiitti kommentista, kamu!