lauantai 9. maaliskuuta 2019

Turkin kevättuuletusta

Wiima: Loikoilin siloturkkisten veikkojen kanssa petillä,
aavistamatta tulevia päivän uutuuksia ja seikkailuja.

Sit äippä sanos mulle reippaana, että nyt tyttö lähetään reissunpäälle.
Minä tiätty ampasin innokkaasti ylös. Jee!

Jouduinkin ihan viaraaseen paikkaan.
Rimmaajalle, joka kyl osottautu tosi kiltiks ja ystävälliseks.
Tähän asti on Koiramamma mua nyppinny kotona,
mut nyt olin, äipän miälestä siis,
muuttunnu karvaturriks.
Mun mustat selkäkarvat muistutti, 
taas siis vaan äipän miälestä,
affenan evää.


 Ennen ja jälkeen...
Joo, tulos kyl miällytti suuresti.
Selkäevä katos, muutuin vaaleemmaks
ja partakin näyttää paremmalta.
Kiitos Hanna, Trimmauspalvelu Wiiraamo!


Mulla on hauska henkselikuvio selässä.
Ruaka maistu viimestä murua myäten,
ei jääny napuroita veljille popsittavaksi.

Tuisku on vähän surkeena,
kun sen oikee etutassu on kipeenä
ell:in pistoskohasta, kanyyli. 

Mukavia turkintuuletuksia kaikille!


14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Tattista, Maatiaiskanasen Elämää, ja lämpimät terkut teille kaikille!

      Poista
  2. Hianot henkselit, mut affenathan on söpöjä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuulia, kih hih, affenat on syätävän söpöjä. Näit mun henkseleitä ei voi paukutella. Pöh.

      Poista
  3. No nätti olit ennemminnii vuan nätti oot nyttii uuvven turkin kansa. Teellä naesilla taetaa kevväällä olla aena semmonen uuvvistumisen vimma :) Ompa surkeeta ku on äetynnä käpsä kippeeks Tuiskulla. Sillo ee tie mielj oekeen tehä mittää.Toevottavasti se paranoo jootuin ja piäsöö velj´mies tuas viilettelemmään pihalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu, kuomahyvä, pitäähän sitä neitokaisen jotain piristystä saaha kevääksi. Tuiskun käpsä on vähän parempi, mut ei vielä niin hyvä, että vois lähtee käppäileen lenkille. Me hoidetaan kaikki Tuiskua.

      Poista
  4. Puh-puuuh, puhalletaan Tuiskun käpsä terveeksi!
    Hauska on tuo henkselikuvio sulla Wiima. Hienosti vaalenit ja parin kerran jälkeen vaalenet lisää. Niin yleensä teille blondeille käy. Hienolta näytät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti terveysterkuista, kuomahyvä. T. Tuisku
      Tänks, Pappa! Kevyt olo, eikä lumikaan tartu tassukarvoihin, kun käpsät on siistitty.

      Poista
  5. Kaunis olet Wiima. Toivottavasti Tuiskun tassu tulee pian kuntoon. Kanyylit on ikäviä mutta valitettavan usein pakollisia erinäisissä tohtorin toimenpiteissä.

    Hipun emäntä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, me tytöt ollaan tämmösiä somia. Vai mitä Hippunen!
      Tuiskun tassu on jo parempi, ollaan päästy jo tekemään pieniä lenkkejä.

      Poista
  6. Onpa hienot luonnonhenkselit Wiima sulla ! :) Tuiskulle pikaista paranemista sinne pistoskohtaan !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liinukka ja Nero, tämmösiä henkseleitä ei oo tosiaan toisia.
      Tuisku kiittää ja tassu on jo paljon parempi.

      Poista
  7. Hyvä kampaaja, teki just hyvän tukan sulle Wiima <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä tosiaan teki, Taru! Nyt moni luulee, että mä oon siloturkki niiku mun veikat. :)

      Poista

Kiitti kommentista, kamu!