sunnuntai 15. marraskuuta 2015

Partojen pakinoiden haaste

Me saatiin haaste, Liebster Awards, Partojen pakinoista.
Käykää lukemassa haasteen säännöt ja 
Tenhon, Vienon ja Kahkun kuulumisia.
Heijän plokissaan on hianoja kuvia ja tarinoita.


Tämmöset kysymykset saatiin ja mehän vastattiin:

1. Mitkä asiat tekevät sinut onnelliseksi juuri nyt?
Myrsky: Ku päästään käpeksiin Enskun mettiin ja haisteleen hirvien ja peurojen jälkiä.
Tuisku: Pusut.

2. Miten vietät koiratonta vapaa-aikaa?
Myrsky ja Tuisku yhestä kuonosta: Täh?



3. Onko koirahistoriassasi jokin tapahtuma, joka vaikuttaa elämääsi yhä tai jonka haluaisit muuttaa?
Myrsky: Joo, ku mun kimppuun hyäkkäs ärhäkkä koira, ja äippä rupes sen jälkeen pelkään kaikkee.
Tuisku: Mä oon semmonen arkaparka säikkyläinen. Haluisin olla rohkelikko.

4. Ihailetko jotain julkisuuden henkilöä?
Myrsky: Pyry-pappaa, se opetti meijän ihmisväen mäyräkoirientavoille.
Tuisku: Rin-tin-tiniä ja Lassieta. Ne oli rohkeita ja hoksuja.

5. Onko jokin koiristasi ollut ns. elämäsi koira, miksi?
Myrsky ja Tuisku: Me itte.


6. Uskotko yliluonnolliseen?
Myrsky: Joo, en usko.
Tuisku: Mä kyl kuulen ja näen kaikkee outoo.
Myrsky: Se johtuu ihan siitä, että sulla on huano näkö ja vainu, hoopo.
Tuisku: Enkä oo hoopo! Äippä, hei äippä, eihän saa haukkuu ketään hoopoks?
Äippä: Pojat!

7. Mistä esineestä et voisi luopua?
Myrsky: Tuiskusta. Ai, esineestä? Pallosta.
Tuisku: Palloista ja mun lempparipehmoista, niiku ketsusta ja opsosumista.


8. Elämäsi tärkein ohjenuora, johon tartut vaikeissa tilanteissa?
Myrsky: Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!
Tuisku: Muiskuja ja haleja!

9. Onko sinulla haaverotua, jollaista et kuitenkaan voi ottaa, koska ko. rotuinen koira ei sovi sinulle esim. luonteensa tai vaatimiensa resurssien puolesta?
Myrsky: Kissa.
Tuisku: Poni.

10. Mikä oli lapsuutesi haaveammatti?
Myrsky: Näyttelijä, niiku Tauno Palo.
Tuisku: Lähihoitaja, mä oon niin symppisemppis.



11. Onko jokin arkipäiväinen taito, jota et hallitse, mutta jonka haluaisit oppia?
Myrsky: Sisäsiisteys.
Tuisku: Eiiii… Mä oon melko täydellinen näinkin.

Nappaa haaste! Nää on hauskoja.

6 kommenttia:

  1. :D Mahtavija vastaaksija kamut! Huasteet on kyllä tosj haaskoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iivari, eikö vaan ookin hauskoja, siis saaha haasteita ja kyssäreitä. Itte ollaan vaan niin miälikuvituksettomia, että ei keksitä mitään uusia kyssäreitä.

      Poista
  2. Kyllä olen monista asioista samaa mieltä sinun kanssasi, Myrsky. Ja pikkuveljillä varmasti myös synkkaisi keskenään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aatu Hauva, joo, me esikoiset ollaan tämmöttisii järkevii ja pikkuveikat pikkasen hupsujatupsuja. ;)

      Poista
    2. Hienot vastaukset teillä! Minäkin osallistuin omassa blogissani, kun Lukukoira Sylvi ihanainen haastoi.

      Poista
    3. Párek, hianot ja miälenkiintoset oli sunkin vastaukset, luettu on. Sylvi on kyl valovoimanen!

      Poista

Kiitti kommentista, kamu!