maanantai 17. kesäkuuta 2013

Maastonakki

Tuisku: Meil on ollu kivoja päiviä ulkona, ku äippä puuhastelee omiaan ja heittelee siin sivussa meille palloo. Meijän miälestä kyllä vähän laiskan pulskeesti. Välillä pitää mennä ihan äipän viereen ja tassulla painaa hänen jalkaansa, että huomaa. Miten voi joku multakasa olla niin kiinnostava? Outoa.


Mä oon maastonakki. Enks soinnukin hyvin tohon multaan?
Äippä kyl sano, että toi laatikko ei oo meijän leikkejä varten.
Täh? Kaikki on meitä varten.


Mä maastoudun melko hyvin myös näihin puutikkuihin, joita äippä sanoo katteeks.


Mut puskissa mä maastoudun kaikista parhaiten.
Vai mitä ootte mieltä?

16 kommenttia:

  1. Hyvät on piilopaikat! Pihalla on niin kiva puuhailla yhdessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meijän pihalla on kaikenlaisia puskia. Aina kyl äippä ei oo mielissään, kun mä tykkään tehä niistä puskista päreitä. :)

      Poista
  2. Meidän mielestä paras camoväritys on tuossa ekassa kuvassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeah! Mäkin kun oon tämmönen raitapaita, niiku säkin Myrsky-kissa, niin sulaudutaan sulavasti.

      Poista
  3. Hei murut, mehän ollaan oltu ihan samanlaisissa puuhissa - viidakkomeininkiä! Muiskut maastotraktoripojille!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks oltukin! Harmi vaan, että eri huudeilla. Muiskaukset!

      Poista
  4. Ehdottomasti oot maastoutumisen Suomen mestari, Tuisku. Teilläpäin ei siis ole ollu sateita tänään? Täällä lotisee urakalla. Nyt onnistuis meikäpojaltakin maastoutuminen märkään mustaan multaan. Kuivan kelin aikana on haasteellisempaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meil on sataa lotuuttannu vähän päästä, mut ei se mun menoo haittaa. Myrsky ei tykkää kastua. Muta on mukavaa.

      Multa muuten just otettiin kolmas punkki. Myrskyllä edelleen nolla.

      Poista
  5. Voihan maastonakki! Kyllä hyvin sulaudut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä on tämmönen sukkelan puikea maastonakki, hih.

      Poista
  6. No puskiinpa tietenkin. Ikävä vaan että punkit lymyää nykyään joka paikassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaiks, ilmankos multa taas tänään löyty punkero. Mrrr kaikille punkeille.

      Poista
  7. Nii, kumpi oli ennen, nakki vai maasto? Ookko sinä maastonakki vai onko teidän piha nakkimaasto? Siinäpä se. Ongelma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, heititpä pahan ongelman, HooPee. Nakki vai maasto, tää on vähän ku muna vai kana.

      Poista
  8. Me tykätään auringosta, mutta kyl meilläki ollaan puskassa. Ku emäntä huutaa niin ollaan liikkumatta, muuten se huomaa meijät. Terkkuja teille!

    VastaaPoista

Kiitti kommentista, kamu!