keskiviikko 15. kesäkuuta 2022

Trimmaamossa

 Wiima: Aatelkaa, ollaan jo kesäkuussa,
ja koht meil on jussijuhla.

Mut kuulkaas, kuamat,
ku mä kävin trimmissä.
Joo.
Melkonen turrukka olinkin,
ku Kenneltyttö/Koiramamma ei kyenny mua nypsytteleen.
Hän on ollu pikkasen pipinä.


Parta hapsotti ja resnehvit roikku.
Kynsiä ei näkyny karvatöppösten sisältä.
Huoks, sano äippä, ku yritti kynsiä leikata.


No joo. Mulhan on melko huanoja trimmikokemuksia.
Ei oo kuulkaa yhtään mukavaa,
ku isketään hihna kaulaan,
ja sitten aletaan varottamatta repimään karvoja irti.
Äippä laitettiin matkoihinsa ja käskettiin palata ku soitetaan.
Noh, äippä palas oma-alotteisesti etuajassa.
Mun huuto kuulu tiälle saakka.
Trimmaajalla oli kuulokkeet korvilla,
kuunteli varmaan jotain jytäpoppia.
Mä kiljuin.
Äippä kilju.
Siihen loppu meijän reissut.
Tämmöset kokemukset kahesta trimmipaikasta.
Ei ikinä enää, sanos äippä, ja mä komppasin.
Mut ny oli pakko ettiä trimmipaikka,
ku Koiramamma ei kyenny nypsyttään.

Meit onnisti.
Forssassa oli viime vuanna avattu uus trimmipaikka.
Sinne!


Joo, oikein mukavan olonen täti otti mut rauhallisesti vastaan.
Koiramamma piti mulle seuraa.
Ton tätin nimi on Marika.
Tultiin oikein hyvin juttuun.
Vaik pakko mun on myäntää,
et jonkun verran aika paljon löin hanttiin,
mut mä vannon etten kiljunu.
Hyvin osas Marika nypsyttää,
totes Koiramammakin.


Lopuks mut pestiin ja vöönättiin.
Leikattiin kynnet semmosella surisevalla laitteella.
Äippä aiko ostaa samanmoisen.
Korvatkin putsattiin.
Olin niiku kauneussanlongissa ikään.
Joo.


Tää ei oo piilomainontaa,
vaan ihan reippaasti voijaan suasitella Marikan trimmipalveluja.



Ny oon taas nätti plikka.
Mut ai gaumeeta,
kattokaa mitä paljastu sen karvakasan alta.
Mun pyylevöityny vartaloni!
Tää ei tiiä hyvää.
Mulle.
Taatusti muana-annokset piänenee ja lenkit pitenee.


Tää oli ihan kympin reissu!

10 kommenttia:

  1. Kiitos Wiimalle käynnistä. Semmoiset iloiset ja mukavat karvavesselit on aina tervetulleita 😍

    VastaaPoista
  2. Ai kamala minkälaisia kokemuksia sulla Wiima oli aikaisemmilta trimmareilla käynneiltä! Selvästi ei olleet ammattitaitoisia. Onneksi nyt löytyi asiansa osaava trimmari. Mulla on tosi helppo turkki, karva irtoaa ihan ilman repimistä, ihan vain poimimalla. Ei ole koskaan tarvinnut kiljua eikä aikaa kulu paljon mitään.
    Hienolta näytät Wiima uudessa kesälookissa. Joo, ainahan noi naisihmiset syynäävät meidän vartaloita sillä silmällä, että muka pitäis vähentää välipaloja. Aika pian niiltä yleensä se annosten vahtaaminen taas unohtuu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, Pappa, ihan gaumeita trimmauskokemuksia. Meil on ny ihan törtsy laihis käynnissä, paitti näyttää uhkaavasti siltä, että jäätelöö ei lasketa lihottavaks, sillä sitä äippä lappaa kitusiinsa purkki kaupalla. Pöh.

      Poista
  3. Hui mitä kokemuksia sinulla on ollut aiemmin! Ei ihme, että on jännittänyt trimmaajalle meneminen. Ihana kuulla, että se tällä kertaa oli tuollainen korjaava kokemus. :)

    VastaaPoista
  4. Mukava kuulla, että nyt löytyi kiva trimmipaikka. Oikein kaunis kesäneito olet nypityssä turkissasi.

    Hipun ja Mytön emäntä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hipun ja Mytön emäntä, kyä sain vallan erinomasta nypitystä. Joo.

      Poista
  5. Kauheita kokemuksia pienelle koiraplikalle. Sulta meinaa kielikin pudota suusta, kun niin läähätyttää <3 Onneksi löysitte lopulta hyvän kauneussalongin. Ja muuten, se suriseva kynsileikkuri on oikeesti hyvä apuri. Googlatkaa Ozami-merkkistä ;) Kokemuksella, Mai.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mai, meil on ny se suriseva kynsihöylä. Pojat ei tykkää. Mokomat mamerot.

      Poista

Kiitti kommentista, kamu!