maanantai 7. lokakuuta 2019

Tuisku Tuutson Muiskunen

Tuisku: Ensku sanos, et musta ei oo yhtään tarpeeks juttuja,
eikä varsinkaan kuvii, plokissa.

Joo. 
Ny korjataan tilanne.

Mul on monta kutsumanimee, niiku Raitapaita,
Tiikeripoika, Tuutson ja Tuisku-Muisku.


Täs mä esittelen mun parasta hiivintää. 
Joo, ja en oo liian lihava,
optinen harha, eli kamera pullevoittaa.
Oikeesti.


 Täs mä vähän epäilen, 
et saahaanko ollenkaan olla äipän kukkapenkis.


 Mä oon notkee ja ponteva poika.


 Mä nokostelen usein pikkusiukun kanssa.
 Se on lämpönen ja pehmee unikamu.


 Aina ku voijaan, niin leikitään siskon kaa ulkona ja terdellä.
Isoveikka Myrsky tykkää puuhastella ittekseen.
Se kaivelee kuappia ja silleen.


 Joo.
Ne on tää kaksikko,
vanhin ja nuarin,
ku punkee ekana ovesta ulos.
Mä ootan, ainakin melko usein,
vuarooni. 
Me ollaan melko sopusa kolmikko.

Sopusaa viikkoo kaikille!


6 kommenttia:

  1. Ihanaa, että teistä on tullut Tuisku tuon Wiiman kanssa tuollainen leikkisä parivaljakko! Vähän muistellaan, että sinulla kesti hetken sulatella siskon saapumista, mutta mukavaa, että nyt olette hyviä kavereita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, totta turisette, pöllytin Wiima monta kuukautta, mut nykysteen vaan sopuillaan, Lucy ja Roni. Olin vissiin siskolle kade...

      Poista
  2. Hienoa Tuisku, että sinullakin on joskus pääosa blogissa. Et tietenkään ole lihava vaan lihaksikas! Ja on ihan todistettu juttu, että kaikki kamerat pullistaa kohteensa. Myrsky, jokaisessa triossa pitää olla yksi harkitsevan maltillinen jäsen.
    Mahottoman mukavaa viikkoa teille kolmelle peijoonille ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepulis, kaikilla on oma luanteensa, Párek. Tyttäres on meistä seurallisin, siks se pääsee äipän kans kaikkialle.

      Poista
  3. Tuisku Tuutson oot kommee kaverj :) Etkä toellaan yhtää mikkää lihava. Seon selevä että kamera suapi näätästämmään pullukammalta ku oekeesti on. Huomattu on itehhii :)
    On sevuan mukava ku ootta nuin sopusa kolomikko.Ja teellä on aena vaekka minkälaesta mukavata hommoo sielä tekkeellä joesta suahaan iloksemme lukkee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks, kuama-Iivari! Se on tosiaan toi kuvakulma semmonen tarkka juttu, että saattaa tuattaa kilon jos toisenkin lisää, äipälle kymmeniä kiloja. :D

      Poista

Kiitti kommentista, kamu!